Veel gestelde vragen Skishopbrabant.nl
Op deze pagina kan je op heel veel vragen een antwoord vinden. Wij vragen je dan ook vriendelijk eerst deze pagina goed door te nemen alvorens je contact met ons opneemt. In veel gevallen staat het antwoord op jouw vraag hier al tussen. Kan je het antwoord niet vinden op deze pagina neem dan gerust contact met ons op. Onze vakkundige klantenservice staat je graag te woord.Waarom rekenen wij verzendkosten?
Is het mogelijk mijn bestelling te retourneren?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Wat is de levertijd wanneer ik een bestelling plaats?
Ontvang ik ook een track & trace link om de zending te volgen?
Kan ik ook een instructie voor het bezorgen van mijn bestelling doorgeven?
Op de site staat “Op voorraad” maar ik krijg een melding dat het niet op voorraad is?
Algemene vragen
Waarom rekenen wij verzendkosten?Bij veel webshops kan je tegenwoordig producten bestellen en hoef je geen verzendkosten te betalen. Dit gaat vaak om kleine pakketjes en worden de verzendkosten in het product verwerkt. Wij hebben veelal grote en lange pakketten (ski's) waardoor de vervoerder hier extra toeslag voor berekend. Wij hebben ervoor gekozen de productprijzen zo laag mogelijk te houden en de verzendkosten wel te berekenen. De verzendkosten is niet alleen het etiket wat wij bij de vervoerder moeten betalen maar ook de verpakkingskosten, orderkosten en de handeling hiervan.
Is het mogelijk mijn bestelling te retourneren?
We hopen uiteraard dat je tevreden bent met jouw aankoop! Ben je onverhoopt niet tevreden met jouw bestelling. Kan je middels de retourprocedure jouw bestelling retourneren. Wij hebben hiervoor een duidelijke retourinstructie gemaakt met daarbij een retourformulier. De retourinstructie en het retourformulier kan je via onderstaande link vinden:
Klik hier voor de retourprocedure en retourformulier
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dit is zeker mogelijk! Tijdens het bestellen kan je bij het afrekenproces kiezen dat je de bestelling wenst af te halen. Zodra de bestelling is geplaatst gaat ons magazijn aan de slag om jouw bestelling te verwerken en klaar te zetten voor afhalen. Je ontvangt van ons een afhaalbevestiging per e-mail wanneer jouw bestelling gereed staat voor afhalen. Wanneer je deze bevestiging nog niet heeft ontvangen is de bestelling nog niet verwerkt en kan dan ook nog niet worden afgehaald. Bestellingen dienen altijd vooraf betaald te worden alvorens deze afgehaald kunnen worden. Houdt er ook rekening mee dat orders die binnen 2 weken niet zijn afgehaald automatisch worden geannuleerd.
Het afhaaladres staat altijd vermeld in de e-mail bevestiging die je ontvangt wanneer de bestelling gereed staat voor afhalen. Hieronder staat ook het adres waar de bestelling opgehaald kan worden:
Perfect Fit Automotive ( Skishopbrabant.nl )
Kasteleinenkampweg 10
5222AX ‘s-Hertogenbosch
Wat is de levertijd wanneer ik een bestelling plaats?
In principe worden bestellingen die voor 16:00 uur worden geplaatst en waarvan de betaling is voldaan dezelfde dag verzonden ( mits op voorraad ). Deze worden dan doorgaans de volgende werkdag bij je aangeboden. Echter zijn er producten die wij niet standaard in ons eigen magazijn op voorraad hebben en rechtstreeks vanaf de leverancier of fabrikant naar je laten opsturen. Hierbij kan het zijn dat de levertijd wat langer is. De levertijd staat altijd bij het product op de webshop vermeldt. Mocht het zijn dat het product onverhoopt toch een langere levertijd heeft dan vermeld staat op de webshop, zullen wij je dit zo snel als mogelijk per mail of telefoon laten weten wanneer de bestelling is geplaatst.
Ontvang ik ook een track & trace link om de zending te volgen?
Over het algemeen worden de meeste producten verzonden met GLS. Wanneer jouw bestelling is verzonden krijg je automatisch een e-mail met daarin een trackinglink waarmee je de zending kunt volgen. Deze e-mail wordt altijd automatisch verzonden naar het e-mailadres wat is opgegeven bij de bestelling.
Bepaalde producten op onze webshop zoals onder andere dakkoffers, bagageboxen, motordragers gaan met een aparte transporteur. Hiervan ontvang je geen track & trace link. Ze laten vooraf weten wanneer ze bij u de bestelling komen bezorgen.
Ook verzenden wij producten rechtstreeks vanaf de fabrikant of leverancier. In een aantal gevallen ontvang je hier dan ook geen track en trace nummer van. Je kan dan de levertijd die bij het product vermeldt staat aanhouden. Mocht dit anders zijn zullen wij je hier altijd zo snel als mogelijk over informeren.
Kan ik ook een instructie voor het bezorgen van mijn bestelling doorgeven?
Helaas kunnen wij geen instructies voor het bezorgen doorgeven bij de vervoerder zoals:
- Graag het pakket wel bij nummer 25 bezorgen maar niet bij nummer 31
- Het pakket mag achter de schuur geplaatst worden
- Graag het pakket voor de deur of onder de carport zetten
De vervoerders rijden met bussen vol pakketten en kunnen helaas niet voor elk pakket aparte instructies uitvoeren.
Op de site staat “Op voorraad” maar ik krijg een melding dat het niet op voorraad is?
Helaas kan het voorkomen dat een product in de webshops op voorraad getoond wordt, maar in werkelijkheid niet fysiek meer bij ons in het magazijn aanwezig is. Dit komt gelukkig maar zelden voor! Er kan echter altijd een voorraadverschil optreden. Wij zullen uiteraard ons uiterste best doen dit te voorkomen. Mocht het desondanks toch gebeuren zullen wij je hierover zo snel als mogelijk per e-mail of telefoon informeren. In overleg kunnen we dan kijken naar een alternatief ( indien mogelijk ).